bloggerfy

torsdag 2 december 2010

wicked

Försöker skriva klart mitt hemprov, det ska vara inne i morgon. Har en fråga kvar men har ingen lust att göra klart den nu, börjat med den men jag gör klart den sen haha. Nu är det ju PH på tv!

Igår var det ju öppet hus på min skola också, as tråkigt var det. Det kom inte så jätte mycket folk där jag var så det fanns inte så mycket att göra ibland. Fick ju vara nere i djurrummet i alla fall haha. Försöker lura till mig en ödla också, helt otroligt att mamma inte sa nej när jag frågade först. Så troligtvis blir det en leopardgecko eller en liten orm om några veckor, har aldrig haft en reptil förut faktiskt. Någon gång måste ju vara den första ;) Ser fram emot det i alla fall! Slänger in lite OTROLIGT snygga bilder från öppet hus igår.PUSS.
Såhär kan man vara klädd när man går i våran coola skola!

axel var inte på humör...

Bra välkomnande!

Pizzatime...


 

1 kommentar: