bloggerfy

söndag 5 december 2010

2:a advent...

Shit vad snabbt det går nu, vi är redan inne på andra advent! Det är bara 19 dagar kvar till julafton, sjukt! Jag har inte börjat köpa julklappar, ska inte köpa så många så jag gör nog det nästa vecka haha. 
Igår var jag och Lykkis i sthlm, gick runt i lite affärer och sånt. Trevligt trevligt. Hittade inget speciellt, ett par jeans för 99:- (99!!) och en tröja. Såg Ana Gina på donken också, stavas hon så? Haha jaja så coolt. Sen när vi skulle till tåget mötte vi en störd tant som gick runt på drottning gatan och sjöng opera, mycket vackert.
I morgon har jag studiedag, gryyymt skönt! Då ska jag vara hemma och ligga i sängen hela dagen haha nejdå. Men skönt blire!
Haha jag undrar hur det gick på matteprovet egentligen, IG säkert!Nu är det skönt i skolan när man inte har så mycket kvar att göra, det mesta blev avklarat förra veckan. Måste lämna in lappen om individuella valet också, har fortfarande inte riktigt bestämt mig än... Äsch. Ha det så mysigt i vintermörkret,puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar