bloggerfy

måndag 29 november 2010

29:e november 2010

Försöker komma igång med pluggandet men det går inte så bra, jag kommer bara massa andra saker om jag ska göra. Massa onödiga saker som typ kolla på TV haha. Har ett prov imorgon som jag knappt har tränat till, bra jobbat Elin. Sen har jag ett matte prov på torsdag som jag kommer kugga på, bra Elin bra där... Sen har jag en inlämning på fredag. Den har jag i alla fall börjat med så det var ju lite bra haha.

I morgon har jag utvecklingssamtal också, tråkigt... Hatar sådana samtal allt blir så himla seriöst och stelt. Jag som har så dåliga betyg också! På onsdag är det öppet hus på skolan, så ni som ska välja nu till hösten kom och hälsa på min skola. Den är ganska...hmm... speciell ;) Jag befinner mig nere i djurrummet, mycket roligare än att stå och prata haha. 

Nej nu måste jag faktiskt plugga, puss. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar