bloggerfy

tisdag 7 december 2010

TJOHO

Min tumme blöder och det gör ont... haha. 
Tro det eller ej men jag har varit i en kyrka nyss, mamma tvingade mig att lyssna på hennes lilla kör (haha) och ja jag kuuuunde ju inte säga nej. Men ja det var väl fint! Duktig mamma man har haha. 
Och ja matteprovet som vi fick tillbaka idag var ju fint... Hejsan IG. Men äsch det får gå som det går jag ska ändå inte läsa matte B så whatever... Det jag hade kuggat på var mina slarvfel, lite smått irriterande bara! 
På fredag blir det troligtvis bio med världens bästa Johanna Johnson, om allt går enligt planerna! Har verkligen saknat den tjejen! Det var verkligen år och dagar sedan vi träffades! Ska bli skit kul att få träffa henne igen!
Lämnade in min lapp om individuella valet idag, det blev Engelska B, Småföretagande A och viltvård! Inga roliga kurser fanns det att välja på så det fick bli dom här punkt slut. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar