bloggerfy

onsdag 8 december 2010

8:e decmber 2010

Snart slutar jag skolan, bara nio skoldagar kvar! Det är ju ingenting! Skolan ska äta julbord på Lustikulla sista dagen också, nice! Hur kan dom ha råd med sånt egentligen... 
Idag skippade jag första lektionen som var en föreläsning om typ mobbning, dålig vana som jag har fått... Sen åkte vi och en annan klass och kollade på en teater om en annan form av mobbning eller nått, men hur som helst så var den faktiskt bra! Sen skulle vi h två lektioner efter det. Jag och Lykke tvekade verkligen men vi bestämde oss för att åka hem istället haha. Måste sluta med det där nästa år, det får bli mitt nyårslöfte. Jag ska bara gå hem om jag mår dåligt!

När vi kom till Södertälje gick det bara ett tåg till Järna för SL, kära SL, hade bestämt sig för att det skulle vara något växelfel. Men vi åkte till Järna och väntade ett litet tag sen kom Lykkes mamma och hämtade oss. Tur det! Jag frös verkligen. Det gör jag fortfarande, mitt element har slutat fungera så nu är det svin kallt i mitt rum. Sitter med dubbla tröjor och huttrar! 

Det blir bio på lördag istället! Harry Potter. Haha jag har ju då redan sett den men jag kan lugnt se den en gång till den är ju bara för grym.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar