bloggerfy

söndag 19 december 2010

FJÄRDE ADVENT

Jaha så var det fjärde advent, tycker allt har gått så himla fort. Det var ju första advent alldeles nyss haha! Sitter och läser på lite matte faktiskt. Har ju det där jäkla omprovet i morgon. Men det kommer säkert gå bra, det skulle inte vara så svåra uppgifter så det klarar jag nog. På onsdag och torsdag ska jag följa med lykkis och rida! Det känns som om det var evigheter sedan jag red, men nu när jag tänker efter så var det inte det. Red ju praktiken. Jag saknar min praktikplats... buhu :( Visst var det ett helvete i början men så är det ju nästan alltid när man ska börja jobba på ett nytt ställe. Men jag funderar på om jag kanske ska söka jobb där, dom behöver säkert hjälp. Vi får se...
Har lite halvt bloggtorka just nu så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva haha. Men jag skriver lite senare istället. Puss. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar