bloggerfy

lördag 18 december 2010

NYÅRSLÖFEN?

Jag känner mig som ett riktigt fetto nu. Först åt jag värsta FETA middagen, blev proppmätt. Sen hade mamma gjort fruktsallad, och nu sitter jag med en chipspåse och en fanta haha. INTE BRA. Mitt nyårslöfte blir att skära ner (det kommer aldrig gå att skippa det  helt) på all skräpmat läsk och godis! Fast egentligen äter jag inte vanligt blandgodis, mår bara illa av det chips är mycket godare. Det är ju ännu värre liksom... Nej så från och med nästa år ska jag äta mycket mindre än vad jag gör idag! I PROMISE.
Ett annat löfte till nästa år är att jag ska börja träna på något vis, ut och springa eller något sådant. Det är ett MÅSTE verkligen. Haha jag känner mig som ett litet barn när jag sitter och smider nyårslöften för mig själv...

Bye bye my friend

2 kommentarer: