bloggerfy

söndag 19 december 2010

21:11

Jag gillar mina rubriker haha. Håller på att göra i ordning mig för kvällen tänkte hoppa i säng ganska tidigt. Fast jag är inte alls trött så lycka till med det Elin. 
Jag verkligen ha en ny dator så snart som möjligt min är så äckligt seg just nu. Eller det har den alltid varit. Ingen idé att önska sig en i julklapp eftersom våran familj tydligen skär ner på julklapparna. Kommer inte få någon alls, bara pengar typ. Roligt, roligt... Fast nej. Men jag får väl försöka skaffa mig en ny dator efter jul antar jag. Vill ha en liten plutt som jag kan ha med mig överallt. Den jag har nu är visserligen en bärbar dator, men den är ju FÖR stor. Ryms inte i väskan... haha. 

Det blir åtta tåget för min del i morgon, skönt! Sweet dreams. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar