bloggerfy

måndag 20 december 2010

EASY COME, EASY GO

Lykke is da house right now! Haha vi har ju sovmorgon i morgon så hon har kommit förbi och hälsat på mig. Sista dagen i morgon innan lovet! Fasiken vas skönt det ska bli. Men jag tycker det är lite onödigt att vi måste sluta i morgon, vi kunde ju ha slutat förra fredagen som alla andra har fått göra. Bläää bajsskola. 

Hade omprovet idag också. Ja det gick åt helvete, men jag tror det gick bättre än förra gången så jag vi får väl se... Lägger det där med matematiken åt sidan ett tag, det är ju lov nu! Har inte tid att tänka på det där haha. I morgon följer jag med lykkis och handlar julklappar efter skolan. Vet inte om det blir att åka in till centralen eller om vi kanske åker till Södertälje. Man är ju lite rädd att något ska hända i sthlm nu såhär runt jul. Men det är ju mycket mysigare i kära sthlm så jag tror det lutar åt det hållet. 
Nu ska jag vara social, puss. 

Xavier Samuel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar