bloggerfy

tisdag 21 december 2010

JULLOV!

Haha min dag var helt skruvad! Jag och Lykke åkte upp med halv elva tåget... fast det var ett försenat tio tåg tror jag. Men när vi kom till hamn och skulle byta så var tåget inställt eller något så vi åkte in till Södertälje istället. Vi bestämde oss för att stanna kvar i Södertälje istället eftersom det inte gick några tåg. Så ja, vi kom aldrig till skolan haha. Lykke skulle handla julklappar och jag hittade lite smått och gott till mig själv. Vi såg även Tim-Joel från Ung och bortskämd på H&M. Eller ja vi följde efter honom hahah... sen såg vi honom igen när vi skulle till tåget. Ganska coolt va..? Fast vi fastnade i Järna i en timme och höll på att frysa ihjäl men till slut kom vi hem i alla fall. Men skönt att dagen är avklarad även fast vi inte var i skolan, jag hoppas vi får jullov nu bara haha...

Hittade ett par riktigt snygga boots från Åhlens, visar dom sen. Nu ska jag äta puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar