bloggerfy

torsdag 9 december 2010

PETTER!! :(

Är så jäkla förbannad på att Petter blev tvungen att lämna PH! Haha, jag vet att det här inte är normalt och det är verkligen inte normalt att kolla på sånt där men men. Man blir liksom fast! Han var liksom den bästa i huset och det är finalvecka nästa vecka! Jag är ju till och med vän med han på facebook! FAN :( (haha)

Just nu försöker jag komma på vad jag ska prata om på svenskan. Vi ska prata i typ två minutas om något man tycker om. Jag var dock inte där när vi fick reda på detta så jag vet inte riktigt vad det är man ska prata om, men de flesta har pratat om sina husdjur. Så jag ska nog prata om mina cats som jag har här hemma! Det är ju lätt, bara babbla på haha. Jag har faktiskt haft åtta katter sen jag föddes, är inte det lite mycket? Fast egentligen är det ju mer men kattungarna som vi har fått har vi lyckats sälja... eller snarare gett bort hehe. Men nu har vi tre små gullungar hemma. Och min misse har världens bästa namn, Fernando Torres. De ni ;) 
Slutar tio över fyra i morgon... kul....

2 kommentarer:

  1. "man vet att man går på djurgymnasium när alla snackar om sina djur på svenskan"

    http://missjohannaj.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. hahahahahaha x)du ska bara höra konversationerna i korridoren ;)

    SvaraRadera