bloggerfy

söndag 21 november 2010

Pirates Of The Caribbean

Nu har jag kollat på dagens GG avsnitt, Robyn var med! COOLT. Vid sådana stunder känner man sig lite stolt över Sverige och att folk faktiskt lyckas bli kända runt om i världen, men annars inte haha. Sverige är världens tråkigaste land, haha jag vill bara flytta här ifrån. Jaja nog pratat om det...

Tänkte sätta på Pirates of the caribbean nu, det var sjukt länge sedan jag såg någon av dom filmerna! Dom är ju faktiskt riktigt bra! Har faktiskt laddat ned alla tre filmerna idag, så nu kan jag ha ett litet maraton för mig själv haha! 
Måste kolla vad jag ska ha på mig i morgon också... det har snöat en stund nu... hatar snö. Juste jag har städat mitt rum idag, det skiner nu! 

Hörs i morgon, xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar