bloggerfy

måndag 22 november 2010

22 november 2010

Godmorgon! Har svenska just nu, fast jag sitter i datasalen haha... Borde träna på alla svenskaord som vi har prov på... Fast jag har tränat lite så jag kan väl kanske lite mer än hälften. Alltid något!

Slutar halv tre idag tror jag, ganska skönt faktiskt. När jag kommer hem ska jag förhoppningsvis hämta ut min jacka på Ica och skicka min andra jacka till götet. Det var en tjej som ville köpa den, fast hon skulle betala frakt och sånt så det var ju bra. Nu blir jag äntligen av med den! Hahah.

Har hittat massa snyggt på Monki så jag måste ta mig in till city och bränna mina pengar haha... fast dock har jag inte mycket pengar men jaa..
Nu måste jag läsa på orden lite, pusss.



JAG VILL TATUERA MIG!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar