bloggerfy

söndag 21 november 2010

BLACK & WHITE

Jag har kommit på en sak att typ hela min garderob består av svarta och vita plagg, fast mest svarta tror jag nog. Det är ju ganska tråkigt egentligen, man kan ju uppfattas som en ganska tråkig person kanske? Jag har nästan alltid på mig svarta och vita kläder haha. Men det är mina favorit färger, och det funkar liksom alltid! Det matchar allt också.
Jag känner mig inte bekväm i kläder som har starka färger, that's not me. Fast ibland kan jag ju kanske ha matta färger som jag har matchat till svart, men det är väl det ända undantaget... Jag gillar svart och vitt så jag kör på det haha, militärgrönt är ju jäkligt snyggt också!

Tänkte måla naglarna i en härligt röd färg nu, så snyggt till svart och massa smycken!
Ska nog ta och kolla på Gossip Girl sen, toodles.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar