bloggerfy

söndag 21 november 2010

Godmorgon

Har precis ätit frukost och tittar ut genom fönstret, roligt väder... verkligen. Igår kollade jag ju på Harry Potter, shit en grymt bra film! Den bästa hittills enligt mig! Längtar bara tills den sista delen kommer ut på bio, då är jag där på premiären det kan jag lova! 

Idag måst jag börja läsa på lite på engelskan, vi har tydligen prov v. 48, kul. Sen trodde jag att vi hade matteprovet den 2:a december men nej det är också v. 48!!!!! PANIK!! Jag måst verkligen få G i det annars är jag körd. Trodde inte procent och räntor och sånt var riktigt min grej, men nu när jag har jobbat med det kan jag det faktiskt riktigt bra. Så G borde jag nog få.. haha. Sen har vi någon inlämning också... herregud. Hur ska jag hinna?? 

Saknar min bästis lykkiiis, skitungen är i Italien nu och kollar på Zlatan när han lirar boll. SÅ AVIS!! Hon kommer inte komma hem förns på tisdagkväll, hur ska jag klara mig i skolan?? :( haha. 

Nu måste jag kila ut och ta hand om mitt monster, även så kallad min kanin. Haha det känns lite old school att jag fortfarande har kvar honom. Man brukar ju ha en kanin när man är typ sju? Neee då han är min lilla gullegris! :D Ha det fint, xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar