bloggerfy

torsdag 21 oktober 2010

rida rida ridaaaa....

Hejsan! Bloggade inget igår, inte alls pigg. Ville bara sova. I morgon är det helg och då åker jag hem till Gnesta! Ska bli skönt att få komma hem ett tag och pyssla lite med djuren. Min katt ska steriliseras i morgon och jag kan inte vara med hur ska det gå? Hon är skygg och har aldrig suttit i bur och aldrig åkt bil... haha det kommer gå åt helvete. Jag hatar mitt "jobb" från och med nu, stallet och allt är perfekt men personalen suger!! Dom är världens drygaste och tror dom kan precis allting, dom låter mig inte göra någonting. Idag fick jag mocka hela stora stallet alldeles själv, det är runt tjugo boxar kanske lite mer. Hur kul är det för mig?! Dom hjälpte inte ens till... Usch tur att jag bara ska vara där en vecka till. I morgon ska jag ändå rida hela dagen så då slipper jag dom haha. Nu ska jag och lykkis käka ostbollar feta som vi är, puss och kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar