bloggerfy

tisdag 19 oktober 2010

back to bed

Hej på er! Nu är jag hemma, eller ja har varit det ganska länge nu. Begravning är aldrig roligt mer än så kan jag inte säga. Lykke drog ju hem till Gnesta efter jobbet så jag har inte träffat henne på hela dagen, det är så tomt här! Men hon skulle komma tillbaka i kväll hoppas jag inte har somnat då haha. I morgon ska man tillbaka till Västerhaninge då, orkar verkligen inte. Gillar inte dom som jobbar där, eller jo en... roligt.. Tur att det bara är i tio dagar, det borde jag stå ut. Jag kommer ju i alla fall få rida! Nu blir det till att kolla på fotboll i min ensamhet. Bromma flygplats ligger här precis bredvid och jag är livrädd för flygplan, tror alltid att dom typ har blivit kapade och ska svänga in i ett hus och alla dör inklusive mig haha. Varje gång det flyger förbi ett flygplan springer jag runt här livrädd hahah... Hörs i morgon pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar