bloggerfy

lördag 23 oktober 2010

cold like ice

Morsning! Uppe med tuppen som vanligt, näää men jag var lite orolig hur min lilla misse mådde så jag kollade till henne lite. Åkte väl hem runt åtta igår, seeegt. Var sjukt trött när jag kom hem..
Juste jag följde ju med på turridningen igår, det var as tråkigt. Jag fick rida längst bak och hålla kolla på alla, min häst kunde inte ens tölta hahah stackars Nott.. Det var en som ramlade av också, och jag fick blöta skor usch.. Ja igår morse när man vaknade så snöade det ute, INTE NORMALT!? Jag HATAR snö, jag HATAR vintern. Det är bara kallt och äckligt. När jag blir arton flyttar jag här ifrån haha. Till typ Australien.. åhh... värme... Snart ska jag ut i kylan och pyssla om min kanin. Juste min mobil är död, jag glömde min laddare i Solna så om ni vill mig något to bad säger jag bara! puss och kram
Här får ni lite inspiration:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar