bloggerfy

torsdag 13 januari 2011

SÅDÄR JA!

Jag kom väl hem runt halv sex, haha fy vad sent. Det borde inte vara tillåtet att komma hem från skolan sådär sent. I morgon slutar jag tjugo i två, det tidigast jag någonsin har slutat ända sedan jag började haha. Sista lektionen var en dubbellektion där vi har ett tema just nu, yrken. Vi pratade om hur man skulle gå till väga om man vill bli t.ex veterinär eller något annat inom djur. Haha och jag som ville bli veterinär när jag var liten, det var typ min dröm. Det är sjukt svårt att komma in på den kursen på högskolan, skulle aldrig klara det! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra efter gymnasiet, jag funderar på att ta ett jobb på någon stor djurpark så länge. Sen ska jag nog fortsätta läsa någon kurs på SLU. Haha bra framtid....
Nu ska jag kika på tv och värma mig under en filt, jag har frusit hela dagen. Usch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar