bloggerfy

torsdag 13 januari 2011

13 JANUARI

Hej på er. Har precis kommit till skolan, tågen var försenade och massa krångel så första lektionen kunde jag och lykkis inte medverka på hehe.. Så nu sitter vi i datasalen och gör inte så värst mycket. Om typ en timme är det lunch, jag hartar våra nya lunchtider. Vi har samma tid varje dag, tjugo i elva. Ingen är hungrig då! Alla går ändå och köper något på eftermiddagen, man klarar sig liksom inte från elva till fyra. Sen tar det ju en timme att åka hem också.... Jag har i alla fall med mig mackor haha.
I morgon är det fredag också, det har gått himla snabbt! Skönt i all fall. Får se vad jag hittar på i helgen, kanske ska förbi nyköping och hälsa på Berit.
Bloggar mer när jag kommer hem istället. Ha en bra dag, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar