bloggerfy

tisdag 14 december 2010

P.S I LOVE YOU

Sitter och kollar på den filmen nu... så snuttig alltså. 
Nu när jag kom hem hade någon, nämner inga namn, i familjen köpt LT. Gissa vilka som var på förstasidan? Jo jag och Johanna! Sjukt fula bilder och allt, dom verkar ju inte ha något annat att skriva om... Usch. 

Jag och Lykke som var så rädda när vi tog tuben in till centralen idag haha. Fast det var faktiskt två snubbar som vi blev livrädda för. Vi trodde dom var självmordsbombare. Men tydligen så var dom inte det, som tur var haha. 
I morgon ska the class till Eriksdalsbadet och köra lite bodypump, gött! Jag kommer ju vara död efter det.
Köpte lite saker idag efter skolan meeeen min mobil är kaput så jag kan inte visa dom. Inget speciellt egentligen men i alla fall. Vet inte riktigt hur jag ska få igång min pärla igen men jag ska försöka lite nu, annars blir jag utan mobil i morgon också. Om inte pappa vill svänga förbi med en annan moblish som jag har i morgon bitti. Nu ska jag kolla lite på mitt schema och försöka fixa min mobil, puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar