bloggerfy

måndag 13 december 2010

GE MIG EN NY MOBIL.

Gott folk, köp aldrig en Sony Ericsson Vivaz pro. Gör inte det, sen suger verkligen hästballe. Tror jag har suttit och försökt att få igång min nu i kanske en kvart, men nej minsann den vill inte starta fast den var igång alldeles nyss. Då fick jag mitt dagliga utbrott och slängde den först i golvet och sedan dunkade jag in den i sängen fem gånger så nu är den repig, sängn med för den delen. Fast rätt åt den om den inte vill starta.. fast nu kan jag förstå att den inte vill starta haha. 

I alla fall, intervjun gick bra. Lite pinsamt bara att gå runt i Gnesta och bli fotograferad haha men det gick bra. Det var tydligen LT så jag råder er att inte läsa den i morgon haha. Funderar på om jag ska åka in till stan i morgon efter skolan kanske, får se om jag vågar. Fast äsch lite bomber och sånt hindrar inte mig från att handla kläder haha. Eller jo kanske lite...jaja. Nu ska jag sova, puss. 
En sån här vill jag ha..

Eller en som är ännu större!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar