bloggerfy

måndag 1 november 2010

unwritten

Min katt var sååå snäll idag hos veterinären! Så duktig så. Hon blev glad när hon fick komma ut och springa omkring så nu vill hon inte in igen haha. Men mina andra små bebisar vill in hela tiden!
Efter vet. gick jag och lykkis och solade sen tog vi en fika på humbles mysigt! I morgon åker jag som sagt in till stan, fast det blir lite senare en tänkt för Lykkes heest skulle skos så då får man vänta! Usch så ska man förbi Västerhaninge också, jobbigt.

Nu ska jag försöka hitta något att käka, ingen är hemma så jag får väl komma på något hur bra kommer det gå liksom. Ikväll är det PH men eftersom vi inte har någon tv i detta hus så missar jag det, great. Fast nu när min gulleplutt Leo har åkt ut, varför ens kolla? Haha.
Shit nu är jag hungrig, hörs!

kolla in

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar