bloggerfy

måndag 1 november 2010

ge mig pengar

Godmorgon! Sitter och äter frukost jaaoo sen ska jag mata missen mjaaoo. Elin i ett nötskal...

På tisdag, men vänta det är ju i morgon haha, ska jag in till stan. Lykke ska väl med också? ;) Vi ska väl ha en liten trevlig shoppingdag, det var länge sedan. Nu är jag sådär sugen på att shoppa igen! Men varje gång jag känner att jag är jättesugen på att handla lite nya kläder så hittar jag aldrig något! Då känner jag alltid att jag måste köpa något och då blir det någon onödigt som jag ändå aldrig kommer att använda haha....
Vi ska förbi västerhaninge också, jag har ju glömt min jacka och mina skor där. Pinsamt det kommer bli haha.
Nu ska ja försöka göra något åt mina nails, dom ser hemska ut. Haha som häxnaglar... xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar