bloggerfy

måndag 15 november 2010

monday shopping

Hej! Kom hem för en stund sedan. Har precis käkat och nu ska jag sätta igång med att plugga fram tills PH börjar. Tänkte visa lite vad jag har köpt. Inte alls mycket, stannade inte så länge eftersom jag måste hinna med att plugga också haha. 

Någon som har sett Ung och bortskämd, som går på svt 1? Jag brukar inte kolla på svt men det där programmet är ju så himla roligt! För er som inte har sett det så handlar det om massa ungdomar som blir väldigt bortskämda av sina föräldrar och dom ska nu bo tillsammans i ett hus och försöka klara sig själva. Många vet ju inte ens hur man diskar hahahaha. Det andra avsnittet går i alla fall idag klockan åtta, det ska jag se. Pappa tycker jag ska vara med där hehe ;)

Hörs senare, puss och kram.



Tröjorna är från Gina Tricot och Isadora Mineral Powder Foundation från Kicks.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar