bloggerfy

tisdag 16 november 2010

Love me to pieces

Hej! 
Hur mås det? Själv mår jag fint, fick sluta en aning tidigare idag faktiskt. Nu har jag suttit med min APU uppgift och den är faktiskt ganska bra, det är väl bara något som är kvar och ska finslipas lite.

I morgon ska min söta klass iväg på ett studiebesök till någon 4H gård i Akalla. Ska väl bli... intressant... haha nej men jag antar att vi får stå och glo på kossor hela eftermiddagen men det kan ju vara roligt för dom som aldrig har sett en ko! Haha. Vi slutar senast halv fem så jag kommer komma hem jätte sent... Kommer bli jättehungrig haha... 

I morgon kommer förhoppningsvis min jacka som jag har längtat efter, hoppas den sitter bra den här gången annars blir jag galen. Ska snart bänka mig framför tv:n och kolla på PH, vilket program alltså...
Matade jättegulliga gåsisar (haha gäss) idag, dom brukar hänga vid våran skola. Så söööta!
Ha det bra, xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar