bloggerfy

lördag 6 november 2010

Det går bra nu

Yeees, nu har jag lagt upp min jacka på blockeet. Hoppas någon vill ha den haha. I morgon är det söndag igen... buhu. Förut ville jag tillbaka till skolan av någon anledning (det var en bra anledning faktiskt) men nu har jag ändrat mig. JAG VILL INTE. Kommer bara bli deprimerad haha... Vi har ju något svenska prov på torsdagen också, hoppas ebbe har glömt det. Han brukar ju glömma massa saker... Jag har då inte tränat. Sen ska vi ju skriva den där APU uppgiften också, jag som fortfarande har kvar min jacka på Fors. Pinsamt. Men jag mejlade faktiskt Ylva och skrev att jag skulle komma förbi och hämta den nästa vecka! ÅÅÅHH...

Jag gör nada för tillfället... roligt njaa. Kanske ska kolla på ett PH avsnitt som jag har missat hmm.. Jag vill ha en ny dator nu nu NU! Är trött på att behöva sitta vid pappas dåliga dator, internet fungerar ju aldrig. Nej en egen liten dator skulle sitta fint just nu, såg faktiskt en idag som var ganska billig. Men jag ska vänta tills efter jul i think. Det blir billigare då. Juste det är ju faktiskt jul snart... blä.

Hörs i morgon puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar