bloggerfy

söndag 7 november 2010

7 november 2010

Hej. Har varit ute i det fina vädret ett tag nu. Vaknade tidigt sen kunde jag inte somna om.... typiskt sådär sista dagen på lovet. Yes, sista dagen idag då. Känner mig ganska stressad just nu, vet inte riktigt hur jag ska hinnna med allt skolarbete, men men det löser sig nog. SÅ mycket har vi ju faktiskt inte.

Ska tjata på mamma idag att hon ska boka biljetter till Horse Show, dom börjar ju faktiskt ta slut snart och jag vill gärna gå. Jag vill ju se Jambo och alla andra heestar från Fors! Sa till mamma att hon skulle följa med, inte hennes grej såndär, men hon verkar ändå ganska sugen på att gå haha.

Nu kom jag på att jag kanske ska göra lunch eller nått, får se vad det blir. Måste åka till VH veckan som kommer nu och hämta jackan... ÅÅHH...

Hörs sen, xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar