bloggerfy

söndag 31 oktober 2010

söndag

Hejsan! Jag och Lykke missade sista tåget igår haha. Men det var något fel med filmen först så det drog över tiden. Ni skulle ha sett, vi sprang ändå från rigoletto till centralen för det skulle bara gå långsammare om vi tog tunnelbanan. Tåget gick precis när vi kom till plattformen lyckat, haha. Men som tur var hade jag med nycklarna till lägenheten i Solna så vi sov där i stället. Hade ingen mat så vi köpte plättar på konsum i morse...

Men nu är jag hemma i Gnesta igen, ska pyssla om mina små irriterande djur haha. Har ju inte varit hemma på en vecka, dom saknade mig! Haha juste kan ju berätta lite om vad jag tyckte om filmen kanske. Kollade ju som sagt på den sista saw filmen i 3D.... uuuuusch man blev riktigt äcklad. Jag är inte en sådan person som gillar att kolla på sådana filmer där människor blir brutalt dödade haha. Den har egentligen ingen handling, allt går ut på att man ska få se människor bli mosade av dödsfällor haha. Men den var ju helt okej i 3D faktiskt, men det kunde ha varit lite bättre.

I morgon ska jag iväg med min misse till veterinären, han ska ta bort hennes stygn på magen. Undrar hur det kommer att gå, hon var ju helvild förra gången när hon skulle opereras haha. Fast hon lyssnar på mig så det kommer nog gå bra hehe..
Nu ska jag ut i det tråkiga vädret, xoxo

Vi trodde vi var tuffa med våra 3D glasögon... fast nu när jag tänker efter så njaa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar