bloggerfy

lördag 30 oktober 2010

Hemma i Gnesta igen!

Hej! Kom precis hem från Solna, ska käka lite sen ska jag åka tillbaka in mot stan igen haha. Ska ha lite halloweenmys och kolla på bio med emmsi och lykkis. Eller ja mysigt blir det kanske inte, vi ska kolla på Saw 3D är grymt taggad!!
Ja idag skulle jag ju iväg till Västerhaninge men jag missade tunnelbanan så jag hann inte med tåget och nästa tåg gick inte förns en timme senare så jag sket i det haha. Jag skulle ändå jobba i typ två timmar så det var ganska onödigt i alla fall. Men min jacka är kvar där så jag måste hämta den haha. Det var tydligen ingen som visste att jag skulle jobba idag så det spelade nog ingen större roll. Igår blev jag kvar längre också, typ 45 minuter innan bussen kom så skulle jag tydligen rida Jambo (pegasus) så då gjorde jag det i stället. Älskar den hästen alltså, helt underbar att rida! Snart dags för honom och några islandshästar att åka till Globen också!
Nu ska jag värma lite mat sen åker jag till tåget, tar sista tåget tillbaka så vi hörs i morgon. Det är väl Halloween idag förresten? Haha glad Halloween på er i sånna fall!
PUSS
Fina Poejo...

och fina Vulcao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar