bloggerfy

lördag 2 oktober 2010

never look back

Heeeej. Sitter och väntar på mat, fast hungrig är jag inte hehe... Ikväll tänkte jag bara stanna hemma men det kan bli ändrade planer don't know yet. Åhh jag är jättesugen på att gå på bio, vill se I rymden finns inga känslor haha. Någon som vill gå med mig eller? ;)  
Btw det är så grymt skönt att ha mycket pengar på kontot nu när jag har fått min lön (tillslut...) Fast jag har en känsla av att pengarna kommer försvinna på en sekund... Tur att man får studiebidrag då, dock inte så mycket men men... Alltid nått! Kollade på Kenza & Tyra show igår, för er som inte har sett det kan jag berätta att dom ville bli typ sångerskor och gick till Darin för att få hjälp. Så skulle dom stå där och sjunga för honom, om jag var dom skulle jag dött! Pinsamt liksom hahaha. Aja, nu ska jag fixa lite i mitt rum, värsta röran där just nu hehe... xoxo

ge mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar