bloggerfy

lördag 2 oktober 2010

locaaaa

Okej ska jag vara helt ärlig så har jag inte gjort ett skit idag... Har bara suttit vid datorn hela tiden, illa haha. Har verkligen ingen lust att göra något heller... Gick in och kollade min statistik på bloggen, inte visste jag att jag tydligen har massa läsare från USA och Kanada, hur kan det stämma liksom? Hur hittar dom hit undrar jag haha. Nej men om det stämmer så är det bara roligt såklart. Förresten tycker jag ni är lite dåliga på att kommentera, gör gärna det! Ställ frågor eller ja vad ni vill! :) Nu ska jag nog sätta på en film, kanske käka något sen sooova. Ha det gott! xoxo


2 kommentarer:

  1. HAHA jag har också läsare från canada usa island mfl... men jag tror jag vet hur dom hittar. För om jag är inne på din bligg tex så kan ju jag bara klicka vidare och då hamnar jag ju på ngn random. puss å kraam!

    http://missjohannajohnson.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. hahah! ja för jag fatta inte riktigt hur det hade gått till men nu gör jag det hehe ;) PÖSS

    SvaraRadera