bloggerfy

lördag 16 oktober 2010

Lördag

Godmorgon! Var uppe med tuppen i morse för jag trodde vi skulle åka in till Solna, men så blev det inte. Kunde liksom ha sovit längre men inte det inte haha. Jag kan också meddela att min dator är helt och hållet är trasig, går inte att få internet någonstans inte ens med en såndär sladd som man kopplar in. Hur ska jag klara mig??? Det finns typ inget internet i lägenheten tror jag ÅÅÅHHHHH. Jag måste verkligen se till så att jag kan få en ny dator, jag orkar inte med att det ska krångla hela tiden. Så det kommer bli mindre bloggande för min del men jag ska försöka skaffa något annat trådlöst så fort som möjligt. Får väl gå till donken och koppla upp mig där det går ju hahah ;)
Ska åka och handla lite mat så jag och lykkis klarar oss i lägenheten, känner på mig att det kommer bli ett helt berg av mat i kylskåpet när vi är klara haha. Typ två minus ute i morse också, kul!... xoxo





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar