bloggerfy

fredag 15 oktober 2010

Hemma igen

Hejsan hoppsan, nu är jag hemma! Fast det blir ju inte direkt långvarigt ska åka in till Solna i morgon eller på söndag... Vet inte riktigt hur jag ska klara mig utan dator i typ 10 dagar, får nog låna mammas trådlösa kanske... Hur som helst så var klassen på Tyresö idag, TRÅKIGT. Jag fick typ inte göra någonting eftersom jag redan kunde allt, inte fick man rida heller... Skönt att få komma hem och duschaa haha. IHHH fast på praktiken får jag rida!! (happyface) Tror jag ska åka upp till pappa snart och ta hand om mina söta små djur, jippie jag vill ta med dom till lägenheten men pappa tyckte inte det var en bra idé undrar varför haha.. Måste börja packa lite ridkläder och sånt också, är jag den enda djurparkaren som hamnar på ett hästställe på praktiken eller? Haha hur tur får man ha liksom ;) Nu: BULLE! xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar