bloggerfy

tisdag 31 augusti 2010

ont i tårna

Hej! Kom precis hem från the school. Det har varit en helt okej dag, har fått "visiterat" sköldpaddor, ödlor och skäggagamer inte alla som får göra det varje dag ;) Har fått värsta feta skavsåret på tårna :( det gör jätteont! Föresten försökte jag slänga in ett inlägg under dagen men datorerna på skolan funkar verkligen inte som dom ska så det gick åt skogen... plus att mitt andvändarkonto som man får av skolan har spärrats, så jag måste fixa det i morgon... fast jag borde kunna komma in på schoolsoft. Jaja nu ska jag vänta på käk, sen ska jag förhoppningsvis få hjälp med att sätta upp en hylla och lite annat smått och gott i mitt rum.

Detta hade jag på mig idag:
Stickad kofta-Monki
Jeans-Monki
Skor-Converse
Väska-Accessorize

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar