bloggerfy

tisdag 31 augusti 2010

21:03

Åh är inte oboy bland dom bästa dryckerna som finns? :D Kan typ inte få nog av det. Fast det är ju inte så nyttigt.. och jag får alltid ont i magen, är lite känslig mot mjölk... men who cares det är ju gott! Känns som att jag behöver börja tjata på mamma nu så att vi ska komma iväg till Livepool i höst. Fast hon är ju flygrädd men då åker jag själv! För jag SKA dit. Haha knäpp man är... Juste idag höll jag på att somna på lektionen (okej det var faktiskt två lektioner) för typ tredje gången på en vecka. Det roliga är att det alltid är samma lektioner, inte bra det. Fast just då önskar man ju att det stod en skön säng i närheten ;) Nej nu ska jag stryka en tröja, ingen service i det här huset. Godnatt säger jag nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar