bloggerfy

torsdag 6 januari 2011

WORK HORSES AND SHOW PONIES

Har suttit och kollat på Göta Kanal 3 med mamma, haha vilket liv vi har. Tycker alla dom där filmerna är så grymt dåligt gjorda, så himla tråkiga... Försöker tjata lite på henne att vi kan ha ett gym i källaren. Fatta vad skönt det skulle vara! Då skulle jag kunna träna varje dag och se ut som värsta fitnesskärringen...haha. Men jag vet inte inte riktigt om hon går med på det än men vi får väl se. Jag kan ju önska mig ett löpband när jag fyller år! :D Det är så himla tråkigt att t.ex springa ute eller gå på gym och svettas tillsammans med gamla gubbar haha... Jag spanade i alla fall in två ganska billiga saker som jag vill ha, meeeen som sagt jag har nog inte råd med dom just nu. :(

Fräscha grejer vavava? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar