bloggerfy

lördag 8 januari 2011

SATURDAY

Godmorgon. Sitter och kollar på storslalom, haha vad duktiga svenskarna är....fast njaa. Jag hoppas vi åker skidor på sportlovet, vi håller på att prata om det men jag hoppas verkligen! Förut har vi åkt varje år till Idre, men nu har det dock inte blivit lika ofta. Det var jätte länge sedan jag var i Idre, förra året var vi i Hassela. Idre som är så mysigt! 
Igår kom det ett par som vill kolla på våra katter, jag var helt säker på att dom skulle köpa en då men dom var inte helt säkra än. Men dom skulle höra av sig snart igen, hoppas det blir något! Haha missarna var så söta, dom kände på sig att något var "fel" så dom sprang och gömde sig när dom kom. Inte världens bästa intryck kanske haha. 
Tänkte läsa lit bloggar nu, sen ska jag nog gå ut en sväng. Ikväll ska jag träffa Johanna, har saknat den tjejen enormt mycket! Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar