bloggerfy

tisdag 4 januari 2011

CONFUSION

Godmorgon godmorgon. Det blir lite ändrade planer idag. Det var ju tänkt att jag skulle följa med mamma upp till sthlm, men sen ringde det en tjej som ville komma och kolla på mina katter så då fick vi strunta i att åka till sthlm idag. Men det får vi göra någon annan dag helt enkelt! Jag satte faktiskt in en annons om mina små katter på blocket, men jag trodde inte att någon skulle höra av sig faktiskt. Suveränt att hon ville komma och kolla på dom, men jag kommer sakna mina små pluttar. Nu får vi bara en liten kvar hemma :( Men tänk er själva att ha fyra galna katter hemma som jämnt och ständigt vill ha mat haha..det blir lite mycket. 

Nu ska jag i alla fall följa med mamma på en promenad sen ska jag åka upp till pappa vid två och visa katterna. Sen kommer Berit hit och då ska vi fixa våra id-kort på banken. Haha nej jag har inte ett id-kort än...pinsamt. xoxo
såhär ser jag ut idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar