bloggerfy

söndag 2 januari 2011

2 JANUARI

Hej hej bloggen! Vaknade runt elva, satte mig vid tv:n och somnade nästan om igen haha. Lykke kom förbi för en stund sedan och hämtade sin hamster. Just nu försöker jag få tag i en viss Johanna Johnson men det går inge vidare, människan svarar ju aldriiiiig. 
Ska väl ut i kylan till min kanin, sen ska jag nog åka till mamma. Tycker så synd om min kanin som får sitta i ett kallt hönshus och frysa. Men han är en sån där kanin som man inte kan ha inomhus för han är så jäkla stor, då tycker man ju bara synd om honom hehe...
Var inne och kikade på h&ms hemsida igår och jag ska nog beställa en hel del där ifrån. Orkar inte gå runt i affärer, smidigare att beställa hem hehe jag är lat... Dock känns det lite skumt att dom redan har börjat sälja sommarkläder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar