bloggerfy

torsdag 30 december 2010

BLA BLA BLAAA

Jag har det riktigt tråkigt just nu... ovanligt haha. Jag har i alla fall registrerat mig på filmcafe.se så jag hoppas någon kontaktar mig och vill ha med mig i VÄRSTA STORA filmen! Haha eller inte... men jag hoppas jag får vara med i något i alla fall. Det har alltid varit min dröm enda sen jag var liten, men vi får se!
Tänkte kolla på How I Met Your Mother nu, sen ska jag väl äta. Har  också bestämt mig att jag kanske ska köpa en ny dator istället för en ny mobil. Min mobil är fortfarande på lagning, men den borde ju fungera bra när jag får tillbaka den så det är bara onödigt att skaffa en ny just nu. Min dator är döende just nu, orkar verkligen inte med den längre. Ibland får den för sig att bara starta om sig eller lägga av. Som när man bloggar kan datorn bara stänga av sig och då måste man skriva om allt igen... inte kul.
Funderar på en macbook, men det är jag som ska pröjsa för den så ja.. vet inte riktigt var jag ska få pengarna ifrån haha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar