bloggerfy

måndag 13 december 2010

REPTILER...

Sitter i datasalen just nu och försöker göra en presentation om leopardgeckos, fast jaa... är väl mest inne på facebook. Jag kan verkligen inte koncentrera mig i skolan, det går så mycket bättre att jobba hemma med det haha. Pappa brukar ju hjälpa mig lite också... eller ja en hel del faktiskt. Bra att ha pappor ibland.
Vi har lunch om tio minuter, min mage kurrar som en liten katt som blir kliad (HAHA). Hoppas att det är god mat idag, fast nja det vet vi alla på min skola att det inte kommer vara...

Min mamma ville inte att jag skulle åka in till centralen efter skolan, hmmm undrar varför? Haha nej jag har ändå glömt min plånbok hemma så det blir inte av tyvärr. Fan nästa vecka är det julafton, sjukt!! Det känns inte som om att det är så snart. Ha det så bra, puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar