bloggerfy

söndag 12 december 2010

KAOS!

Ja.. tänkte berätta lite om min lördagskväll. Den blev inte riktigt som den var tänkt. Först påväg upp blev tåget försenat i huddinge för det var tydligen massa folk som sprang runt på spåren i Älvsjö... vi stod väl där i typ 20 min kanske. Sen när vi skulle kolla på bion funkade det inte först och då sa dom att det var lite fel men att den skulle gå igång igen... men sen kom dom och sa att filmen blev inställd. KUL!! Och det värsta, vi kom ut från Sergel ja då var det en bil som hade sprängts och en gubbe som hade sprängt sig själv. Bilen sprängdes liksom bara några meter från oss när vi satt på donken innan bion! Plus så fick jag syn på gubben som var död, kul. Fast han var ju täckt med något och det var ju på avstånd såklart... Men shit vad jag och Johanna var rädda igår alltså, tänk om hela hans bomb hade utlösts då hade det varit riktigt illa.

Men vi åkte hem i alla fall och myste hemma i stället haha. Den där snubben var ju en självmordsbombare, jag vet inte om jag vågar åka till skolan nu! Tänk om det finns fler... Vi fick i alla fall två ersättningsbiljetter var från SF, hur bra som helst. :)

1 kommentar:

  1. ja jag var fan skitskraj :o!
    men bilderna på bloggish var ju assnygga min snygga vän! :D

    SvaraRadera