bloggerfy

onsdag 29 december 2010

29e DECEMBER

Shit snart är december slut! Helt sjukt vad fort det här halvåret har gått. Eller ja hela året! 
Efter 3 månader har vi äntligen fått våran tv installerad! Fattar ni hur happy jag är eller? :D I TRE MÅNADER har jag varit utan tv hemma hos min pappa. Usch det har varit hemskt ibland. Fast det har ändå varit ganska skönt också, jag brukar annars bara sitta och glo på tv hela tiden. Nu har jag fått lov att göra annat i stället. Vara ute mera t.ex. Men det är riktigt skönt att allt fungerar nu, till och med våran dvd haha.
Snart ska jag äta lunch/middag något mitt emellan haha. Funderar på om jag ska ta och kolla på Pappa Polis, den serien gick väl typ när man var liten. Kommer ihåg att jag älskade den serien haha. Den är ju faktiskt ganska bra ;)
MY PRECIOUS TV.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar