bloggerfy

fredag 19 november 2010

yes it's friday!

Hej på er! Har precis ätit lunch, nu sitter jag i datasalen och chillar haha. Har en lektion kvar sen slutar jag! Ganska tidigt i alla fall, that's goodie good.
Fick ett mail om att min jacka som jag beställde kommer komma om två dagar, jag orkar inte väntaaaa. Har väntat på att den ska komma hela veckan... så nu kommer den säkert komma nästa vecka i stället...

Hade svenskaprov på förmiddagen, det gick väl ganska bra. Det var bara ett G prov så det spelade inte så stor roll egentligen. Kommer inte få IG i alla fall haha. Nu har vi ett prov nästa vecka också, men typ hundra ord som vi ska kunna. Det kommer bli så mycket svårare... kommer inte kunna alla uuusch...

Åker hem till min papi när jag kommer hem, måste städa hos min kanin hahahahaha.... Jag vill ha en sån där belgisk jättekanin, ingen som vet vart man kan köpa dom? Det är väl världens största kaninras tror jag haha, dom är ju för söta!
Hörs sen pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar