bloggerfy

torsdag 11 november 2010

standing where you left me

Så nu är jag hemma igen, shiiit vad kallt det är ute! Det märks att vintern är nära, om den inte redan är här kanske haha. Just det vi hade friskis och svettis idag på idrotten, det var faktiskt ganska roligt. Svettigt men roligt! Jag ger mer om jag får träna med musik, man blir mer taggad då eller hur? :)

Hmm... jag borde plugga men nja inte nu. Jag ska ju ändå bara träna på dom där svenska orden. Det får vänta en stund tycker jag. Snart är det ju PH! Haha jag och lykkis har blivit värsta insatta i det nu, dom är ju som treåringar verkligen. Att dom inte skämms haha, fast det är ju därför man kollar i och för sig. 

I morgon är det fredag, tycker veckan har gått jättesnabbt! Men skönt ska det bli med helg, ska hjälpa pappa att flytta saker från farfars lägenhet. Han hade tydligen hyrt en lastbil haha. 
Ska nog kolla på tv en stund, xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar