bloggerfy

tisdag 9 november 2010

SNÖSTORM!

Från och med idag hatar jag snö! Usch det är det värsta som finns, speciellt när det är slask!! I morse så snöade det inte, men nu när jag skulle äta lunch då vräkte det ner! Jag hade mina converse på mig, inte kul haha. Nu ligger det ett täcke av snö utanför fönstret... Jag vill bara ha sommar! Varför bor jag i Sverige!?? Kunde lätt bo i typ Australien just nu... gud vad härligt. 

Kom hem runt fem, fick skjuts upp av lykkis mammsi så jag slapp gå i ovädret i alla fall! Nu ska jag sätta igång och plugga, sen är det PH som gäller. Sen lite plugg igen kanske haha. Imorgon ska jag klippa mig också, det behövs kan jag säga er. Mitt hår är riktigt slitet just nu... Här kommer några heta bilder från skolan ;) xoxo




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar