bloggerfy

lördag 6 november 2010

Oh crap....

Hay hay på er. Sitter hemma hos Lykke i min ensamhet, hon stack till stallet så nu är jag kvar här och väntar på papi som ska hämta mig haha. När jag kommer hem kan ja visa vad jag har köpt i Borlänge, inte mycket men alltid något! Ingen som vill köpa en Fjällrävenjacka? Jag vill inte ha min, älskar den men den är för stor.... Fanns inga röda jackor kvar i strl. xs så jag tog en i small, men det ångrar jag nu. Ska nog lägga ut den på blocket så kika där sedan om någon är intresserad, kan länka sidan sen. Jag har knappt använt den så den är i utmärkt skick!
Nu ska jag packa ihop mina saker sen kommer väl pappa någon gång. Det var visst Club Nordic idag, haha sånt där är bara överskattat. Kalla mig tråkig men det är vad jag tycker haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar