bloggerfy

tisdag 2 november 2010

nu har jag lite problem

Som om jag inte redan har nog med problem! Blev inget sthlm idag, lykkes heest skulle ju skos sen skulle hon tydligen rida också. Men jag kan förstå henne eftersom jag också har haft häst så det var lugnt. Fast egentligen inte haha jag måste ju hämta mina saker på Fors. Det hinner jag inte göra förns nästa vecka! Tänk om dom har slängt mina saker haha! Ylva började ju rensa i garderoberna när jag var där och slängde massa kläder, hoppas hon inte slänger mina!
Jag hinner ju faktiskt gå i några affärer i morgon innan tåget går, tror det skulle gå halv två. Då kan man ju bara åka upp lite tidigare!
Ska äta lite middag när pappa kommer hem sen ska jag åka till mamma och packa så det är klart tills i morgon. Det som är typiskt också är att jag inte åker x2000! Jag hatar sånt där gammalt tåg som går till t.ex. Gnesta. Usch jag har åkt ett sånt till götet och det tog typ sex timmar istället för kanske två timmar med ett snabbare tåg! Dom där gamla tågen är inte lika fräscha heller.... Men dock billigare.

Gick in på schoolsoft och kollade på mitt schema, eller ja det ändras ju i princip varje vecka så man har aldrig koll på vilka lektioner man har. Men usch säger jag! Vi börjar lite senare och slutar as sent! Sen har vi massa studibesök och på en vecka ska vi ha tema tölt, vad är det?? Vi är ju inte häst elever liksom...
Oj vilket långt inlägg haha, nu ska jag  göra annat puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar