bloggerfy

måndag 8 november 2010

boys boys boys...

Hejsan. Första dagen i skolan igen är härmed avklarad. Jättetråkig dag, jag led verkligen av andra skäl också.... Kul att det är sex veckor kvar i skitskolan tills det blir lov haha. Det är kanske inte så långt i alla fall. 

Efter skolan åkte jag och min andra halva till VH och hämtade mina saker. Haha jag saknar faktiskt Fors! Även fast det var ett helvete i början så saknar jag det. Saknar alla snälla människor som jobbade där också!Ja dom flesta i alla fall. Saknar alla hästar också.... :( Hoppas det blir av att åka till Globen och kolla på dom hästarna, vore kul! 

Sitter och väntar på att Lykke ska komma hit, men hon har tydligen fastnat hemma med en påse chips hahaha. ÅH vad jag blev sugen på det nu... haha. Snart är det PH också! Emma var ju trevlig idag och tog ett snack med Johannes Aasa, han som är med i PH haha. Gulligt. Hörs, xoxo

muuuums avslagen fantaaaa....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar